Veelgestelde vragen 

 

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Het bestelproces is eenvoudig. Kies jouw artikel naar keuze,  kies daarna de juiste maat en klik vervolgens op ‘in winkelwagentje .Wil je nog meer items toevoegen? Klik dan op verder shoppen.  Wil je een item verwijderen klik dan bij het te verwijderen item op het kopje ‘verwijderen’.

 

Is je winkelwagentje helemaal naar wens dan kan je klikken op ‘ga door naar afrekenen’.  Volg alle stappen om je bestelling af te ronden en controleer al je gegevens. Je kunt ook aangeven of je onze nieuwsbrief  wilt ontvangen. Om de bestelling af te kunnen ronden moet je akkoord gaan met onze Algemene Voorwaarden.

Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail.

 

Het item dat ik wil bestellen is uitverkocht. Komt deze nog terug op voorraad?

Als een artikel goed loopt en uitverkocht is doen wij ons best deze weer op voorraad te krijgen. Helaas lukt dit niet altijd. Je kunt ons altijd even een mailtje sturen om navraag te doen over een artikel/maat. Mailen kan naar kids@stylenotes.nl

 

Kan ik veilig winkelen bij Stylenotes?

Bij Stylenotes kun je winkelen in een beveiligde omgeving. We doen er alles aan om de veiligheid van jouw gegevens en bestellingen te garanderen. Je kunt de beveiligde betaling omgeving herkennen aan het slotje in de adresbalk van de pagina.

 

Zijn mijn prive gegevens veilig bij Stylenotes.nl?

We gaan vertrouwd met je gegevens om en delen die nooit met derden.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed door is gekomen?

Zodra je jouw bestelling bij ons geplaatst hebt krijg je hiervan een bevestigingsmail. Zie je de bevestingsmail niet in je inbox? Kijk dan even of de mail terecht is gekomen in je ongewenste post. 

 

Mocht de bevestingsmail alsnog niet binnen zijn gekomen kan het zijn dat je email adres in je account niet kloppend is. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via kids@stylenotes.nl

 

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd van je bestelling is 2 -4 werkdagen. Via de mail ontvang je een track&trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat jouw bestelling zo snel mogelijk klaar gemaakt word voor verzending is het helaas niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen of annuleren als je je bestelling geplaatst hebt. Wel kun je je bestelling retourneren. Zie voor meer informatie over retourneren bij RETOURNEREN

 

Is het bij Stylenotes mogelijk een artikel te retourneren of ruilen?

Het kan gebeuren dat je bestelling toch niet helemaal naar verwachting was of dat je een artikel wilt ruilen. Het retour zenden / ruilen van een bestelling of een deel daarvan kan binnen 14 dagen na ontvangst. Voor het retourneren hanteren wij een aantal retourvoorwaarden. Zie meer over retourneren en ruilen bij RETOURNEREN

 

BETALEN

Hoe kan ik betalen bij Stylenotes?

Je kan bij Stylenotes.nl betalen met iDeal.

Zie voor meer informatie over betalen bij  BETALEN EN VERZENDEN

 

Wat zijn de verzendkosten?

Heb je één of twee artikelen die door de brievenbus passen ? Dan is verzending €3,95

Wil je je pakketje afhalen bij een nabij gelegen DPD punt - Dan is verzending €3,95

De standaard verzendkosten zijn € 4,95 voor Nederland.

De standaard verzendkosten naar België zijn €7,95

 

Verzending van bestellingen binnen Nederland vanaf € 99,- is gratis.

Verzending van bestellingen naar België vanaf €200 is gratis

 

CONTACT

Je kunt in contact komen met ons  door een mail te sturen naar stylenotes-kleding@outlook.com

Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een reactie.

Van maandag t/m zaterdag kun je ons ook bereiken van 10.00- 17.00 uur via onze winkel telefoon op 035-5445539